loading...
Your address will show here +12 34 56 78
Pitchings

Qui no es faci preguntes no podrà obtenir respostes. SMARTLIVING

Les empreses que hagin decidit apostar per la innovació haurien d’eliminar les idees preconcebudes que es refereixen a què han d’oferir als clients, evitar els prejudicis i revisar els conceptes bàsics, per molt coneguts que siguin, per aconseguir trobar la resposta única que tot projecte, cadascun amb les seves peculiaritats, necessita.

SmartLiving és una promotora de nova generació que integra tota la cadena de negoci, des del solar a la venda final.

Identificació dels punts forts de les dinàmiques constructives  existents i proposta d’un sistema per aconseguir habitatge assequible.

Es va identificar tant la necessitat d’habitatge assequible com la possibilitat de reestructurar les eines existents en el sector de la construcció per aconseguir un preu de venda final molt inferior al de mercat.

  1. NECESSITAT. Necessitat d’habitatge assequible, de qualitat, i adaptable a clients i ubicacions.
  2. PREFABRICACIÓ. Desenvolupament d’una unitat d’habitatge col·lectiu prefabricat: velocitat d’execució.
  3. COMPANYIA. Establiment d’un nou model empresarial: companyia d’integració-eliminació dels intermediaris.
>> INSCRIU-TE AQUÍ
Ponente:

Xavier Claramunt

Horari:

7/10/2016, 13h.

Preu:

Accés gratuït.